X-WAR (XRPL)
X-WAR to drużynowa strzelanka z unikalną mechaniką obstawiania żetonami. Zbierz swoją drużynę, postaw zakłady przed meczem i walcz o pulę wroga. Zwycięzcy biorą wszystko, przegrani odchodzą z niczym.
Dołącz do naszej społeczności, aby być na bieżąco ze wszystkimi najnowszymi wydarzeniami!
Odblokuj ponad 25 rodzajów broni i ulepszaj je za pomocą ponad 200 modułów — celowników, osprzętu i innych ulepszeń. Dostosuj wygląd swojego wojownika: wyposażenie i akcesoria pomogą Ci wyróżnić się na polu bitwy.
Zapraszaj przyjaciół za pomocą osobistego kodu promocyjnego, otrzymuj za to PR, tokeny i wyposażenie. Im więcej osób zaprosisz, tym wyższe nagrody!