Yaga Soundtrack
Ta wyjątkowa ścieżka dźwiękowa zawiera wpadającą w ucho mieszankę hip-hopowych rytmów i rumuńskiej muzyki ludowej autorstwa zespołów Subcarpați i Argatu’ i obejmuje wszystkie 28 utworów muzycznych z gry oraz ich oryginalne wersje albumowe, co łącznie daje 3 godziny, 20 minut i 53 sekundy muzyki.