Yuppie Psycho: Executive Edition
Przenieś się do dystopijnego świata lat 90. i dołącz do młodego człowieka o imieniu Brian Pasternacka, który zaczyna pracę w Sintracorp, jednej z największych firm na świecie. Chłopak jest niepewny, nieprzygotowany i zupełnie niewykwalifikowany. Czy mimo to zabłyśnie w korporacji? Wszystko zależy od tego, jak wykona swoje pierwsze zadanie... i czy je przeżyje.