FG-42 Automatic Rifle Bundle
Jedna z najbardziej zaawansowanych broni II wojny światowej trafia na front walki z nieumarłymi. Karabin automatyczny FG-42 to niszczycielskie uzupełnienie Twojego arsenału — poręczne, ale dysponujące siłą ognia lekkiego karabinu maszynowego!