Occult Karl Outfit
Tajemne symbole lśniące na jego trupio bladej skórze, jakieś paskudztwo krążące w jego żyłach i zapadnięte oczy błyszczące złowieszczym blaskiem – można by powiedzieć, że Karl promienieje, ale to byłby fatalny błąd.