ZUBASH
ZUBASH to fizyczna gra akcji łącząca walkę i kooperację. Odkryj wyjątkową rozgrywkę, zdradzieckie strategie i zagrywki naginające prawa fizyki. To przyjazna użytkownikowi gra idealna do zabawy w gronie rodziny i znajomych.
Tryb wieloosobowy jest dostępny tylko lokalnie. W grze działają wyłącznie kontrolery obsługujące standard XInput.