What is the goal when playing The Machines Arena?
TMA uses the Ronin (Открывается в новой вкладке) EVM chain built for gaming to store digital collectibles. Ronin is a Delegated Proof of Stake (DPoS) chain built by Sky Mavis (Открывается в новой вкладке), creators of the Axie Infinity (Открывается в новой вкладке) universe of games.