Karakage The Sky Shadow
เกมเล่นระหว่างพัฒนายังคงอยู่ระหว่างการพัฒนา และตัวเกมอาจเปลี่ยนแปลงไปอย่างมากเมื่อเวลาผ่านไป ดังนั้น คุณอาจประสบกับปัญหาที่ไม่คาดคิด หรือองค์ประกอบระบบการเล่นแบบใหม่ ๆ ในระหว่างที่เล่นเกมนี้คุณสามารถเล่นตอนนี้เพื่อสนุกกับเกมขณะที่กำลังอยู่ระหว่างการพัฒนา หรือจะคอยจนกว่าเกมจะมอบประสบการณ์ที่สมบูรณ์แบบกว่านี้ก็ได้Karakage: The Sky Shadow is a fast-paced 5v5 anime shooter where stylish, anime-inspired warriors trained in Celestial Flow battle across realistic, immersive environments that shift in real-time. The game’s unique Domain Warp mechanic lets you teleport between two completely different maps mid-game, altering the landscape and changing the flow of combat. One moment, you're fighting in a ruined temple under a crimson sky; the next, you're in a futuristic city, navigating through neon-lit streets and towering skyscrapers. The constantly shifting environments force you to adapt your strategy on the fly, keeping every match fresh and dynamic.