A Plague Tale: Innocence
Tarihin en karanlık zamanlarında geçen yürek burkan bir yolculukta, genç Amicia ve küçük kardeşi Hugo'nun kasvetli hikâyesini takip et. Peşlerindeki Engizisyon askerlerinden kaçan ve etrafları durdurulamaz fare sürüleriyle çevrili Amicia ve Hugo birbirlerini daha iyi tanıyıp birbirlerine güvenecekler. Zorluklara karşı hayatta kalmak için mücadele ederken, bu acımasız ve merhametsiz dünyada bir amaç bulma uğruna savaşacaklar.