Adios
Adios, verilen çetrefilli bir karara bağlı kalmakla ilgili sinematik bir birinci şahıs oyunudur.
Kansas'ta bir domuz yetiştiricisisin. Aylardan Ekim. Soğuk, ayaz sabahlar standart hâline gelmiş ve sen artık mafyanın cesetlerden kurtulmak için domuzlarını kullanmasından rahatsız olduğuna karar verdin. Bir tetikçi olan eski dostun bir ceset daha teslim etmek üzere yardımcısıyla geldiğinde, onlara artık bu işe bulaşmak istemediğini söyleme cesaretini gösteriyorsun.
NVIDIA GTX 560 / AMD Radeon 6870 veya eş değeri (Tümleşik ekran kartı desteklenmemektedir)