Aeon Must Die! + OST Paketi
Galaksiyi ateşe ver. Aeon Must Die! Durdurulamayan Hiçlik Donanması'nın korkulu imparatoru Aeon, generalleri tarafından ihanete uğradı ve ölüme terk edildi. Aeon Must Die! + OST paketi, ana oyunu ve Orijinal Oyun Müziklerini içerir.
Durdurulamayan Hiçlik Donanması'nın korkulu imparatoru Aeon, generalleri tarafından ihanete uğradı ve ölüme terk edildi. Zayıf düşen ve intikam almasını sağlayacak bir bedeni olmadığından çaresiz bir hâlde, hayatta kalıp gazabını ortaya çıkarabilmek için senin bedeninle birleşiyor.
Çağ ötesi Pantheon şehrinde gez ve Aeon'a ihanet edenleri öldür ya da zapt et. Bir yandan da zihninin, iradenin ve bedeninin kontrolü için savaş.
Aeon'un iradesine boyun eğip muhteşem gücünü açığa çıkaracak ve bu esnada kendini mi kaybedeceksin? Yoksa zor yolu seçerek özgür kalıp güçten mahrum mu kalacaksın?
Aeon Must Die! oyun müziklerini al ve Aeon'un öfkesi ile fütürist şehir Pantheon'ı yansıtan görkemli çılgın synth parçalarına kendini kaptır. Aleksandr Gurjev, David Shaw ve Mark Anderson tarafından bestelenen bu devasa Oyun Müzikleri ile ihanete uğrayan imparatorun tekrar güce kavuşmak için çıktığı inişli çıkışlı intikam yolculuğunu tekrar yaşa.