Aerial_Knight's Never Yield
Wally'nin yerine geç. Geçmişinde kaybettiğini yeniden kazanmış gizemli bir karakter. Umarım rakiplerini geride bırakabilecek kadar hızlısındır. Mükemmel kombinasyonlara ulaşabilmek ve karşına çıkmak için bekleyen zorlukları aşmak için Koş, Zıpla, Kay veya İleri Atıl.