Aeterna Noctis - Artistic Map
Aeterna Noctis'in sanatsal haritası, oyunun tüm dünyasını maksimum kalitede gösterir. Wasteland of the Fallen, Ascension Cave, Infinite Sea... Bu, hayata geçirilen oyun haritasıdır.
Harita, Aeterna dünyasının sanatsal bir temsilidir ve Karanlığın Kralı'nın tahtı geri alma arayışında izlediği yoldur. Oyundaki bütün bölgeler oldukça detaylı bir şekilde tasvir edilmiştir. Aeterna'nın atlasını kap!
Aeterna Noctis'in bu sanatsal haritası oyunun bütün dünyasını yüksek kalitede sunar.