Against All Odds
Sular kesildi. Kira ödenecek. İş yok. Zengin olma zamanı. Slaughter League'e gir, bir dizi baş döndürücü ve ölümcül çok oyunculu yarışta her şeye rağmen kazanmayı başar. Bu rekabetçi, çok oyunculu platform parti oyununda yalnızca bir kazanan olabilir, arkadaşlıklara elveda de!