Against The Storm- Royal Woodlands Demo
Durmadan yağmur yağan bir fantezi dünyasında geçen bir roguelite şehir kurma oyununun demosunu oyna. Dünya Haritası'nın Royal Woodlands bölgesinde yerleşimler kur ve oyunun geniş yeniden oynanabilirlik kapasitesine bir göz atmış ol.
Bu demoda oyunun temel kurallarını öğrenecek ve Royal Woodlands'te yerleşimler inşa edeceksin - burası oyunun üç biyomundan biri. Smouldering City'yi dördüncü seviyeye kadar yükselt ve farklı stratejileri sınırlı sayıda inşa şeması ve avantaj ile test et.