Topluluk için Test Ortamı
Test bölümü Airborne Kingdom'ın normal veya deluxe sürümüne sahip olan herkes tarafından indirilebilir. Bu bölümü bir an önce en yeni özelliklerle güncelleyeceğiz fakat bu özellikler daha deneysel olacaklar ve bu yüzden tam olarak dengeli veya istikrarlı olmayabilirler.