Airplane Racing Championship
Emniyet kemerlerinizi bağlayın ve Airplane Racing Championship'te yeni zirvelere doğru uçun - en üst düzey yüksek hızlı hava yarışı deneyimi! Hareketli şehir manzaralarından tehlikeli dağlara, plajlara ve daha birçok yere kadar muhteşem ortamlarda elit pilotlara karşı yarışın. Uçağınızda ustalaşın, cesur hareketler yapın ve gökyüzünde adrenalin dolu bu yarışta liderlik tablosuna hükmedin.
İster amatör bir uçakçı olun ister sıkı bir yarış hayranı, Airplane Racing Championship daha önce hiç olmadığı kadar heyecan verici hava aksiyonu sunar. En iyi gökyüzü yarışçısı olalım!