Alan Wake 2 Deluxe Edition
Cauldron Lake'in kıyılarında yepyeni, ürkünç bir yerde geçen en yeni Alan Wake 2 genişletmesiyle korkutucu bir hayatta kalma ve korku deneyimine dal. Tedbirsiz deneyler yüzünden gerçekliğin Dark Place ile kesiştiği Federal Bureau of Control'un araştırma istasyonu Lake House'da bir felaket meydana geldi.
Bu genişletme seni Janina Gavankar tarafından canlandırılan FBC ajanı Kiran Estevez'in yerine koyuyor ve ana oyunla paralel olarak ilerliyor.
Ajan Estevez olarak akıl almaz kuvvetleri araştıran Lake House isimli tesisin rahatsız edici koridorlarını keşfedecek ve içerisindeki karanlık gizemleri çözeceksin.
Yeni Mekân: Cauldron Lake'de geçen Lake House, keşfedilecek birden çok katıyla yepyeni ve unutulmaz bir ortam sunuyor.
Yeni Düşmanlar: Hayatta kalma becerilerini sınayacak yepyeni korkunç bir düşman türü olan "The Painted" ile yüzleş.
Yeni Silah: Tesiste gizlenen tehditlerle mücadele etmek için güçlü Black Rock Launcher'ı kuşan.
Yeni Müzik: Poe'dan yepyeni bir şarkıyla, Petri Alanko'dan ise bir bölüm sonu şarkısıyla bu deneyime kendini kaptır.
Night Springs, özgün üç bölümünün her birinde Remedy Universe'ün en sevilen karakterleri olarak oynamanı sağlıyor. Önceden bilinen karakterlerin benzerleri olsalar da kendilerinin Night Springs versiyonları olarak farklı kimliklere bürünüyorlar.
Time Breaker: Actor, Bright Falls şerifi Tim Breaker'a rahatsız edici derecede benziyor ve "Time Breaker" oyununda bir çoklu evren kahramanı. Karakteri, paralel evrenlerde Master of the Many Worlds'ün izini sürüp çoklu evren kahramanının farklı kişiliklerinin Master of the Many Worlds tarafından öldürülmesini engellemeli.
North Star: FBC Direktörü Jesse Faden'a fazlasıyla benzeyen ve kim olduğu bilinmeyen bir kadın Sibling, Coffee World'de esir tutulan kayıp kardeşini bulmaya çalışıyor.
Number One Fan: Oh Deer Diner'da çalışan garson Rose Marigold'a fazlasıyla benzeyen Waitress, idolü Writer'ı içine düştüğü tehlikeden kurtarmalı. Bunu yapmak için Writer'ın eleştirmenlerinin ve Writer'ın kötü ikizi olan Bad Boy'un karşısına çıkmak zorunda.
Etrafı Kuzeybatı Pasifik'le çevrili küçük bir kasaba olan Bright Falls'ta cinayetle sonuçlanan bir dizi ayin huzuru bozuyor. Zorlu vakaları çözmesiyle tanınan başarılı FBI ajanı Saga Anderson ise cinayetleri araştırmaya geliyor. Bulduğu bir korku hikâyesinin sayfalarında yazanlar gerçekleşmeye başlayınca Anderson'un vakası bir kâbusa dönüyor.