Solo, PvP ya da koop modlarında oyna. Dünyanın seni nasıl hatırlayacağı tamamen sana bağlı.
KLASİK BİR ANNO DENEYİMİ: Hikâye modu, özelleştirilebilir serbest oyun modu ve klasik Anno çok oyunculu oyun modunu içerir.
YENİ ÇAĞA YAKIŞAN YENİ ÖZELLİKLER: Şan, şöhret ve zenginlik için dünyanın dört bir yanına keşif gezileri yapın ve yeni iş gücü özelliğini kullan.