Antstream Arcade - Lifetime
Antstream Arcade, 1.300'den fazla lisanslı oyunla birlikte dünyanın en büyük retro oyun platformu unvanını taşımaktadır. Düşük gecikmeli oyun akışı hizmetimiz, modern cihazlarda klasik ve nostalji dolu oyunların tüm kataloğuna kesintisiz ve anında erişim sağlayarak oyuncuların ikonik video oyunlarına geri dönmelerine ve retro hayranlarından oluşan gelişen bir topluluğa tek bir yerden katılmalarına olanak tanır. Her hafta eklenen yeni oyunlar ve özel mücadele modları, rekabetçi küresel liderlik tabloları ve haftalık turnuvalarla, halihazırda PC, mobil ve konsolda oynayan milyonlarca üyenin arasına katıl.
Favori oyunların için özel olarak hazırlanmış mini oyun mücadelelerine katıl, madalyalar kazan ve liderlik tablolarında yerini al.
Giant Slayer ile küresel topluluğa meydan oku; yüksek skorun elinden alınacak mı yoksa oyuncular arasında bir dev olarak yükselecek misin?