Aragami 2
Soydaşların olan Aragami'lerin son seçkin savaşçılarından birisin. Bedeni tüketen ve zihni yiyip bitiren doğaüstü bir ızdırabın kurbanları olan Aragami, gölgeleri kontrol etme yeteneği veren mistik bir güç olan Shadow Essence'ı kontrol ediyor. Bu güçle Aragamiler, köyün geçimini sağlamak ve işgalci ordular tarafından esaret altına alınan Aragami'leri kurtarmak için vadi boyunca verilen görev ve yan görevlerini tamamlıyor.
Halkını kurtar ve o senin sonunu getirmeden önce laneti alt et, Aragami'nin nasıl bir efsane haline geldiğini keşfet.