Arco
Verdiğin kararların hikâyeyi şekillendirdiği eşsiz bir taktiksel aksiyon oyunu olan Arco’nun nefes kesici güzellikteki dünyasına adım at. Yemyeşil ormanlarda, uçsuz bucaksız ovalarda ve kavurucu çöllerde seyahat ederken Kızıl Birlik çetesiyle kan davası olan dört ummadık kahramana eşlik et. Bu büyülü topraklarda yol alırken farklı ulusların savaşçılarıyla çarpış, açgözlü sömürgecileri defet ve korkunç yaratıkları alt et. Her defasında bir hamleyle kaderini değiştir.