ArcRunner
En iyi usta ajan olarak oyna ve üç beden şablonundan yeni sibernetik android bedenini seç. Oyun tarzına bağlı olarak asker, ninja veya hacker olmayı seç ve çok yönlü bir şampiyon savaşçı, hızlı ve ölümcül bir dövüşçü ya da gizlilik ve yeniden programlama uzmanına dönüş. Seçim senin! Enerji çekicinden katanaya ve şok patlaması saldırısına kadar türlü özellikleriyle her bir karakter, kendine özel avantajları, silahları veya yetenekleriyle donatılmış olarak gelir.
Karakterini güçlü geliştirmeleriyle donatmak için Autodoc'tan yararlan. Silah hasarını ve etkisini değiştirecek, ayrıca hareket yetenekleri ve ekstra silahlar ekleyebilecek dört güçlendirme arasından seçim yapma şansına sahip olacaksın! Her güçlendirme, 5 defaya kadar yükseltilebilir ve her sınıf, karakterine özel kendi geliştirme yelpazesiyle gelir! Yakında hiçbir şey seni durduramayacak.
KORE'ye ulaşıp yapay zekayı yenmek için önce Arc'ı geçmelisin! Kadersizlerin distopik siberpunk metropolü olan Şehirden zenginlerin şık bölgesi Eden Heights'a kadar her biri rastgele oluşturulmuş yaklaşık yedi seviyesi bulunan dört ana oyun bölgesinde savaş. Her biri tamamen rastgele oluşturulduğu için seviyeler, farklı oyun modlarından sektörler içerir ve kendini bir Mücadele Sandığı sektörüyle karşı karşıya bulabilirsin!