Crystal Isles
150 kilometrekarelik Crystal Isles, büyüleyici ve hayat dolu biyomlarla dolu. Orman örtüsünün ve yüzen adaların tepelerinde üslerini inşa et ve ARK'ın en yeni teruzoru olan Tropeognathus'u evcilleştirerek havadaki mücadelelere katıl!
Evcilleştirebileceğin yeni bir gerçek dünya dinozoruyla güncellenen ve şimdi ARK'ın Resmi Sunucu ağlarına eklenen bir ARK topluluğu klasiğinin geri dönüşünü kutla! 150 kilometrekarelik Crystal Isles, rengârenk manzaralar ve büyüleyici, hayat dolu biyomlarla dolu.