Fjordur - ARK Expansion Map
Dört benzersiz adadan ve üç mistik alemden oluşan soğuk ve fantastik, çok katmanlı bir İskandinav harikalar diyarını uçtan uca dolaş. Kadim krallıkların kalıntıları, kayıp bir çağa işaret ediyor; Fjordur dünyasına gerçekten hayranlık uyandıran bir mitoloji ve ambiyans katıyor! Bir ARK topluluğu seçimi de dahil olmak üzere dört yeni yaratık seni bekliyor. Tank gibi öfke saçan Andrewsarchus'unun eyerini kontrol et , ARK'ın en yeni omuz evcil hayvanı Fjordhawk ile keşfe çık, buzlu Fenrir'in eşliğinde buzlu arazide seyahat et veya Desmodus ile düşmanlarının ve hasımlarının yaşam gücünü ellerinden al!