Ark Editor
Kendine ait ARK: Survival Evolved Modlarını oluştur ve diğer hayatta kalanlarla paylaş! ARK Dev Kit, Unreal Engine 4 Editor'ın ARK: Survival Evolved için oluşturma ve paylaşma sürecini basitleştiren, elverişli bir versiyonudur.
Tutkulu mod yazarlarının bulunduğu dev bir topluluğa katılarak yeni özellikler, yaratıklar ve haritalar oluşturup ARK dünyalarını genişlet ya da oyunu kendi bakış açınla tamamen değiştir.
ARK Dev Kit'te tam oyundaki TÜM içerikler bulunduğu için dev bir indirme boyutuna hazır ol! İyi modlamalar!