ARK DevKit
ARK DevKit; hayal gücünü ARK Survival Ascended'a aktarabilmen için ayrıcalıklı bir altyapı sunan, Unreal Engine 5 Editor'un özelleştirilmiş bir sürümüdür.
CurseForge ile yaptığımız işbirliği sayesinde ARK: Survival Ascended artık çapraz platform destekli! İçerik üreticileri, yeni Cloud Cooking araçları ile eserlerini PC, Xbox ve PlayStation'da yayınlayabilecekler.
ARK DevKit'te oyunun tam sürümündeki tüm içerikler bulunduğu için uzun bir indirme sürecine hazırlıklı ol.