Armored Warfare
Armored Warfare dünyanın her yerinden milyonlarca oyuncuyla çevrimiçi olarak patlama dolu tank savaşları yapabileceğin, oynaması ücretsiz bir MMO oyunudur. En güçlü savaş araçlarının kuvvetini kullanarak savaş alanında 100'ün üzerinde güçlü araçla savaşmaya başla.
Dünyanın en güçlü zırhlı savaş araçlarının durdurulamaz gücü senin elinde. Savaş alanında 100'ün üzerinde güçlü araçla savaşmaya başla. Oyunculara karşı şiddetli bir tank savaşına gir, eşli görevleri tamamla ve Afrika çöllerinden Çin'in dağlarına ve Rus tundrasından neona bulanmış kent ormanlarına tüm savaş meydanlarının hâkimi ol.
Abrams, Armata, Centauro, Challenger, Leopard ve daha fazla ikonik tank ismine sahip modern askerliğin canavarları savaşta kullanman için seni bekliyor! En son teknolojiyi kullanarak rakiplerini parçala ve savaş alanına hükmederken hissedeceğin heyecanın ve gücün tadını çıkar!