Arranger: A Role-Puzzling Adventure
Arranger: A Role-Puzzling Adventure, küçük bir kasabanın uyumsuzu olan Jemma'nın kendini keşfetme macerasını konu alır. Bunaltıcı derecede konforlu olan kasabasının dışına çıkan Jemma, ilham verici bir dünya bulur ancak bu dünya hem korkuyla hem de garip, hareket ettirilemeyen "statik" bir kuvvetle yönetilmektedir. Acaba Jemma durağanlık kültürünü yıkıp bu dünyada kendine bir yer bulabilecek mi?
Oyun; hareketi, keşfi ve savaşı şık bir şekilde harmanlayarak tüm dünyayı kapsayan eşsiz ve birbirine bağlı bir "sistem" üzerinde geçiyor. Jemma hareket ettiğinde dünya da onunla birlikte hareket ediyor. Bu sayede hem eğlenceli bir kaos hissi ortaya çıkıyor hem de merkezî mekaniği ilginç bir şekilde kullanan küçük ve düşündürücü bulmacalarla karşılaşacağın düzenli bir akış oluşuyor.
Hareketi, keşfi ve savaşı şık bir şekilde harmanlayan, eşsiz ve birbirine bağlı bir "sistem".
Küçük bir kasabanın uyumsuzunun kendini keşfetme yolculuğunu konu alan hikâye odaklı bir macera.
Braid oyununda emeği geçen sanatçıyı da içeren başarılı bir oyun geliştiricisi ekibinin ilk oyunu.