Arsene Lupin - Once a Thief
Bu macera-bulmaca oyununda; ikonik kibar hırsızın gençliğini, aşk ve suç hayatını ele alan büyüleyici bir maceraya atılın. Hem Lüpen hem de onun pes etmek bilmeyen düşmanı Dedektif Ganimard olarak oynadığınız, “Arsen Lüpen’in Tutuklanması” ve “Herlock Sholmes Arrives Too Late” gibi efsane öykülerden benzersiz perspektifler sunan meşhur hikâyelere kendinizi kaptırın.
Lüpen ve Leblanc ateşin başında, Lüpen'in en meşhur hikâyelerinden bazılarını anlatırken siz de aralarına katılın ve onları tamamen yeni perspektiflerden deneyimleyin.
Siz kendinizi Ganimard'ın rolüne kaptırarak efsanevi düşmanınızı takip etmek ve yakalamak için kanıt arayın, şüphelileri sorguya çekin, olaylar arasında zaman çizelgesi kurun ve noktaları birleştirin, bu sırada da hikâyeleri yeni bir perspektiften görün.