Assassin's Creed Rogue
Bir ilk olarak, Tapınak Şövalyesi'nin gözünden Assassin's Creed evrenini deneyimle.
Özel mermiler ve el bombaların da dâhil olduğu farklı cephaneleri kullanarak rakiplerinin dikkatlerini dağıt, canını al veya kafalarını karıştır. Geliştirilmiş kartal bakışınla kendini gizli Assassin'lerden koru.
Shay'ın, eski kardeşlerini avlamak için maceracı bir Assassin'den gaddar ve işine bağlı bir tapınak şövalyesine dönüşümüne tanık ol.
Shay'ı karanlık bir yola itecek ve Assassin Brotherhood'un kaderini sonsuza kadar değiştirecek olayları onun gözünden deneyimle.