İskandinav mitolojisinin baş döndüren dünyasında buz ve ateş istilacılar Dokuz Diyar'ı tehdit ediyor. Svartalfheim cüce krallığı çökerken bu toz duman içinde Odin'in sevgili oğlu Baldr ölümsüz ateş devi Surtr'a esir düşüyor.
Seri tarihinin en tutkulu genişletmesi Assassin's Creed Valhalla: Dawn of Ragnarök'te Eivor, İskandinav Savaş ve Bilgelik tanrısı Odin olma kaderini kabul etmeli. Nefes kesici bir dünyada umutsuz bir göreve atılırken yeni ilahi güçleri serbest bırakın. Bu muazzam Viking destanında tanrıların kıyametine meydan okuyarak oğlunuz Baldr'ı kurtarmak zorundasınız.