Ragnarök Sürümü
İngiltere'nin gömüldüğü Orta Çağ'da geçen bu aksiyon-macera oyununda bir Viking savaşçısı olarak oynayın. Dinamik bir açık dünyayı keşfedin, düşmanlarınızı yağmalayın, yerleşiminizi büyütün ve Valhalla'daki tanrılar arasında bir yer kazanın.