Asterigos: Curse of the Stars
Heyecan verici savaşlar, keşfedilecek yerlerle dolu birbirine bağlı haritalar ve her seçimin önemli olduğu sürükleyici bir hikâye içeren bu yüksek fantezi dünyasında uzun zamandır unutulmuş sırları ve gizli yolları keşfet. Kayıp babasını kurtarmak için lanetli bir şehre bir yolculuğa çıkan, Kuzey Rüzgârı Lejyonu'ndan (Northwind Legion) cesur genç savaşçı Hilda olarak oyna. Daha akıcı, dinamik bir dövüş sisteminin yanı sıra soulslike oyunlardan ilham alan oyun öğeleri, uyumlu bir zorluk ve keşif dengesi sağlayarak modern aksiyon RYO türüne yeni bir soluk getiriyor.
Klasik Yunan tasarımlarından ilham alan muhteşem Aphes şehrini keşfet ve şehrin lanetinin ardındaki gerçeği ortaya çıkar.
60'tan fazla farklı düşmanla savaş ve ana hikâye ve yan görevlerde 22 bölüm sonu canavarıyla karşılaş.
Aphes'in kaderini belirle. Asterigos'ta verdiğin her karar önemlidir ve hikâyeyi etkileyecektir.
100'den fazla koleksiyon parçası bul, sayısız yan görevi tamamla ve NewGame+ modunda kaderini şekillendir.
Antik Roma ve klasik Yunan tasarımlarından ilham alan sihir ve harikalarla dolu bir şehir devleti olan Aphes'e hoş geldin. Sislerle kaplı çarşı sokaklarından kasvetli lağımlara, şehrin kenar mahallelerindeki esrarengiz ormanlara, ışıltılı kristallerle dolu derin uçurumlara, Aphes'in manzaraları güzellik ve tehlikelerle doludur.
Aphes nefes kesen manzarasıyla dikkatini dağıtsa da bu şehir korkaklara göre değil. 60 farklı canavarla savaş ve her biri kendi benzersiz savaş mekaniğine sahip 22 benzersiz bölüm sonu canavarıyla karşılaş.
Her seçim ve verdiğin her karar önemlidir. Aphes'teki yolculuğun seni şehrin lanetinin ardındaki gerçeği keşfetmeye yönlendirecek ve Hilda'nın eskizler ve gözlemlerle güncelleyeceği günlüğünün yanı sıra konuşmalar, keşfedilen belgeler ve sinematik sahneler aracılığıyla şehrin tarihini bir araya getirmene izin verecektir.