Atlas Fallen: Reign of Sand - Ücretsiz Yükseltme
Genişletilmiş bir dünya, yeni düşmanlar ve mücadeleler, iyileştirilmiş ilerleme sistemi, yeni görevler, yenilenmiş seslendirmeler, ek zorluk modu ve "New Game+" modları. Atlas Fallen'ın dünyası bu büyük ve tamamen ücretsiz güncellemeyle zenginleşiyor!