Avatar: Frontiers of Pandora Lüks Sürüm
Pandora'nın daha önce hiç görülmemiş bir kıtası olan Batı Sınırı'nın destansı harikalarını yaşayın. Gardınızı düşürmenin ölümcül hatalara yol açabileceği güzel ama öngörülemez açık dünya bölgelerinde yolculuk edin.
Yayınız ve mızrak fırlatıcınız gibi geleneksel Navi silahlarının hassasiyetini benimseyerek Pandora'nın tehlikelerine karşı savaşın veya saldırı tüfeği ya da pompalı tüfek gibi daha yıkıcı silahlarla insan eğitiminizi güçlendirin.