Gold Edition ile birlikte oyunun yanı sıra iki Hikâye Paketi, bonus bir görev, benzersiz bir banshee ve çok daha fazlasını içeren Season Pass'i alırsınız!
Sky Breaker Hikâye Paketinde esrarengiz bir gölgeyle yüzleşin ve Secrets of the Spires Hikâye Paketindeki yeni kanyon bölgesinin sırlarını açığa çıkarırken destansı hava savaşlarına katılın!
Geleneksel Na'vi silahlarının hassasiyetini benimseyerek Pandora'nın tehlikelerine karşı savaşın veya daha yıkıcı silahlarla insan eğitiminizi güçlendirin.