Banshee boya geçersiz kılma özelliği, karanlıkta parlayan güzel bir biyolüminesan desene sahiptir.
Karakter seti, kozmetik bir kafa donanımı, kol donanımı, bacak donanımı, gövde donanımı ve bel donanımı içerir.