Image 2
Season Pass ile The Sky Breaker ve Secrets of the Spires Hikâye Paketlerine, Familiar Echoes bonus görevine, bir banshee kozmetik setine ve çok daha fazlasına erişim kazanın!
Pandora'nın daha önce hiç görülmemiş bir kıtası olan Batı Sınırı'nın destansı harikalarını yaşayın. Gardınızı düşürmenin ölümcül hatalara yol açabileceği güzel açık dünya bölgelerinde yolculuk edin.
Geleneksel Na'vi silahlarının hassasiyetini benimseyerek Pandora'nın tehlikelerine karşı savaşın veya daha yıkıcı silahlarla insan eğitiminizi güçlendirin.