Axiom Verge 2
Daha önce Axiom Verge'ü oynamış veya bağımsız "metroidvania" maceralarının mihenk taşı olarak görüldüğünü duymuş olabilirsin. Axiom Verge 2, Axiom Verge 1'deki hikâyenin bir kısmını içerse de yeni karakterler, yeni güçler, yeni düşmanlar ve yeni bir dünya ile tamamen yeni bir oyun. İlk oyundan önce veya sonra oynayabilirsin.
Dünya çapındaki Globe 3 holdinginin arkasındaki gizemli milyarder Indra ile tanış. Nasıl bir dünya kurdu böyle? Peki ya ona seslenenler kim?