Bandle Tale: A League of Legends Story
Bandle Tale'da, Bandle Ormanı'nın ötesindeki hayatı daha önce hiç görülmemiş şekilde deneyimle. Unutulmayacak beş ada arasında gezerken meraklı yaratıklarla karşılaş, yapılması imkânsız şeyleri üretmek için materyal topla ve büyülü portalları uyandır.
Bandle Şehrinde iyi bir yaşam tek bir şeye bağlıdır: pancar çorbası! Dur, hayır. Yanıt eğlenmek olacaktı! Yordle dostlarının memnun ve eğleniyor olmalarını sağlamak için festivaller düzenle. Bitki yetiştirme becerini geliştir ve misafirlerin için tarladan sofraya yemekler pişir veya mühendislik kabiliyetini sergile ve onları eğlendirmek için aygıtlar üret.
Çevrendeki gizemleri çözerken ve topluluğundaki yaraları birer birer büyülü dikişlerle sararken renkli karakterlerle arkadaşlık kur ve League of Legends Şampiyonlarını müttefiklerin haline getir.