Banishers: Ghosts of New Eden
1695 yılında New Eden kasabasında, yerleşimci toplulukların başına korkunç bir lanet musallat olur. Sürgüncüler olarak kasaba sakinlerinin hayatlarına karışın, kötülüğün kaynağını araştırın, tüyler ürpertici gizemleri açığa çıkarın, farklı diyarları keşfedin ve kaderi sizin elinizde olan unutulmaz karakterlerle etkileşim kurun.
Banishers: Ghosts of New Eden, Life is Strange ve Vampyr gibi beğeni toplayan oyunlarıyla ünlü stüdyo DON’T NOD tarafından tasarlanan yepyeni bir oyundur. Samimi bir hikâyeye sahip bu aksiyon RYO türü oyunda yaşam, ölüm, aşk ve fedakârlıklar arasında heyecan verici bir yolculuğa çıkın.
Güçlü ritüeller yoluyla kötü bir laneti başınızdan savmak gibi göz korkutucu bir görevle görevlendirilmiş tecrübeli ruh avcıları olan Red ve Antea adında Sürgüncü bir çift olarak oynayın. Yaşayanları hayaletlerin ve hortlakların kalıcı tehdidinden koruyun ve karanlığın esiri olmuş bir dünyada umut ışığı olun.
Antea Duarte ve Red mac Raith arasındaki yürek parçalayan aşk hikâyesini tecrübe edin. Antea öldürülüp bir ruha dönüştürüldüğünde kendinizi bir seçim yapmak zorunda bulursunuz. Ettiğiniz yemini yerine getirip onun ruhunu göğe yükseltecek misiniz yoksa onu geri getirme umuduyla yaşayanları feda mı edeceksiniz? Vereceğiniz kararlar, ister yaşayan ister ölü olsun, New Eden sakinlerinin kaderini ve yolculuğunuzun sonunu belirleyecek.
Sürgüncüler, hortlaklar veya hayaletler gibi sonradan canlanmış yaratıklara karşı savaşta uzmandırlar. Dinamik bir savaş sisteminde Red’in fiziksel cephaneliğini Antea’nın doğaüstü güçleriyle birlikte kullanın. Silah saldırılarını ve ruhsal yetenekleri birleştirerek kendi tarzınızı yaratın. Güçlü sinerjiler sayesinde, New Eden’ın en tehlikeli düşmanları ve bölüm sonu canavarlarını yenebileceksiniz.
Yeni teçhizat ve doğaüstü yeteneklerin kilidini açarak Sürgüncülerin tüm gücünden faydalanın. New Eden’ı keşfederek, gelecekteki dövüşlere hazırlanırken ekipmanınızı geliştirecek antik eserler, değersiz eşyalar ve değerli kaynaklar bulacaksınız. Cephaneliğinize ek olarak Antea’nın beceri ağaçlarında ilerleyerek yıkıcı hayalet güçlerini yükseltin ve yeni kombo hamleler kazanın.
Karanlık sırlarla dolu gizemli bir dünyada tüyler ürperten vakaları araştırın. Istırap içindeki sakinlerinin korkunç hikâyeleri ve sırlarıyla dolu bir Kuzey Amerika yerleşim yeri olan New Eden’ı keşfedin. Kasabanın her sakininin motivasyonunu anlamak, oyun boyunca vereceğiniz kararlarda size rehberlik sağlamak açısından çok önemli olacaktır.