Founders Pack - BattleCore Arena
Kurucu Paketi ile ayrıcalıklı bir Core görünümüne, flama arka planı ve sembolüne, unvana ve tek sezonluk pass token'ına sahip olun. Bu teklif, yalnızca BattleCore Arena erken erişim aşamasında mevcut olacaktır.