Beasts of Maravilla Island
Beasts of Maravilla Island, sıra dışı yaratıkları keşfetmek, onların davranışlarını öğrenmek ve onların görkemini fotoğraflamak için Maravilla Island'ın büyülü ekosisteminde yolculuk eden bir vahşi yaşam fotoğrafçısı rolünü üstleneceğin, 3D macera oyunudur.