Behind the Frame: The Finest Scenery
Behind the Frame, galeriye vereceği son eserini tamamlamak üzere olan hevesli bir sanatçıyı konu alan, canlı ve etkileşimli bir kurgudur.
Tutkulu bir sanatçı olarak resimlerini canlandıracak eksik renkleri bulmaya çalış ve kendini toparlamak için ara sıra kahve ve kahvaltı arası vermeyi unutma. Görünenden daha fazlasını barındıran her resmin anlatacağı bir hikâye bulunuyor.