Beyond Blue
Yakın gelecekte geçen Beyond Blue, bir derin deniz kâşifi ve bilim insanı olan Mirai'nin gözlerinden okyanusumuzun gizemlerini keşfediyor. Okyanusu görmek, duymak ve onunla daha önce hiç olmadığı kadar anlamlı bir şekilde etkileşime geçmek için çığır açan teknolojileri kullanan, yeni oluşturulmuş bir araştırma ekibinin bir parçası ol.
E-Line'ın Alaska Yerlileri kültürü hakkındaki BAFTA ödüllü oyunu Never Alone (Kisima Ingitchuna) yapılırken kullanılan kapsayıcı geliştirme sürecini benimseyen şirket, gezegenimizin küt küt atan mavi kalbini sarmalayan muhteşem mucizeyi ve sınırsız gizemi yansıtan bir deneyim oluşturmak için BBC Studios (çok takdir edilen Blue Planet II'nin yapımcıları), OceanX Media, dünya standartlarında oyun yapımcıları ve bilim dünyasının bazı öncü okyanus uzmanlarıyla iş birliği yaptı.