Beyond CAD
Beyond CAD, ulaşım ve diğer inşaat mühendisliği projeleri için şimdiye kadar oluşturulmuş en güçlü 3D görselleştirme motorudur. Çok az zaman ve maliyetle sektördeki en üst düzey 3D görüntü ve video işlemeleri elde et.
Unreal Engine üzerine kurulu Beyond CAD, herhangi bir sanat veya görselleştirme tecrübesi olmayan kullanıcıların CAD dosyalarını içe aktarmasına ve doku oluşturmasına, 1500'den fazla varlıktan oluşan yerleşik bir kütüphaneden bağlam sağlamak adına 3D varlıklar yerleştirmesine, trafik animasyonu yapmasına, projenin hikâyesini anlatmak için görsel grafikler kullanmasına ve daha fazlasını yapmasına olanak tanır. Beyond CAD'i yalnızca projene destek almak adına toplumsal geri bildirim almak için değil, aynı zamanda işi elde etmek adına teklif grafikleri için de kullan.
Beyond CAD, neredeyse tüm kariyerini Civil FX adlı bir 3D görselleştirme stüdyosu inşa etmek ve daha sonra satmak da dahil olmak üzere ulaşım ve inşaat projelerinde 3D görselleştirmeye odaklanan lisanslı bir profesyonel mühendis olan Sam Lytle tarafından yönetilen bir ekip tarafından inşa edilmiştir.
Beyond CAD; Civil 3D, InfraWorks, MicroStation, OpenRoads ve daha fazla programdan gelen verilerle çalışabilir.