Beyond Good and Evil 20. Yıl Dönümü Sürümü
20. yıl dönümünü özel bir sürümle kutlayacağımız bu kült aksiyon macera oyununu yeniden keşfedin! Gelişmiş grafikleri ile 4K'ye ve 60 fps'ye çıkabilen performansı, iyileştirilen sesleri, yepyeni speedrun modu, güncellenen başarımları ve özel yıl dönümü galerisi ile destansı bir maceraya atılın! Tüm gezegeni kaplayan yeni bir hazine avında Hillys'i keşfeder ve Jade'in geçmişine dair yeni şeyler ...
Kıymetli daï-jo dövüş sopası ve sadık kamerasını kuşanan Jade'in macerası ile Hillys'i özgürce keşfedebilecek, hem büyük hem de küçük yaratıklarla dövüşebilecek, tehlikeli bölgelere sızabilecek, karmaşık bulmacaları çözebilecek, bağımlılık yaratacak mini oyunları oynayabilecek, en iyi hovercraft pilotlarıyla yarışabilecek ve tüm bu deneyimi fotoğraflayabileceksiniz.
Muhabir Jade olarak gizemli DomZ uzaylı saldırılarını araştırmak ve üvey amcası Pey'j ile cesur Double H gibi renkli karakterlerle vakit geçirmek için Hillys'in harikulade dünyasına giriş yapın.
Hillys'i kaplayan yeni bir hazine avında gezegeni keşfeder ve Jade'in geçmişine dair yeni şeyler öğrenirken özel yeni ödüllerin de tadını çıkarın.
Gelişmiş grafikler ve kontroller ile 4K'ye ve 60 fps'ye çıkabilen performans, güncellenen sesler ve baştan yaratılan oyun müziklerinin yanı sıra otomatik kayıt, çapraz kayıt ve sahne geçme özelliklerinin yer aldığı yepyeni kalite iyileştirmeleriyle destansı bir maceraya atılın.
Aksiyon dolu bir oynanış ile nefes kesici duygu dolu ara sahnelerin benzersiz bir şekilde harmanlandığı bu oyunu deneyimlemeye hazır olun!