Beyond: Two Souls
Gizemli bir varlıkla bağlantılı olarak olağanüstü güçlerle doğmuş olan Jodie farklıdır.
Yapacakların, Jodie'nin tehlike dolu zorlu görevinde, gerçekten kim olduğunu bulmak için çıktığı yolculuktaki yürek burkan kaybı ile ilgili kaderini belirleyecek.