BioShock 2 Remastered
Rapture'u, kayıp Little Sister'ını bulmak için ölümle yaşam arasında bir göreve çıkan korkutucu bir Big Daddy prototipi olan Subject Delta'nın gözlerinden gör. Minerva's Den ve Protector Trials'ı içerir.
Rapture'u, kayıp Little Sister'ını bulmak için ölümle yaşam arasında bir göreve çıkan korkutucu bir Big Daddy prototipi olan Subject Delta'nın gözlerinden gör. İlk BioShock'taki olayların üzerinden sekiz yıl geçti ve Rapture sakinleri toplulukçu bir kültü destekliyor. Daha fazla Plasmid türü kuşan, yeni düşman ev sahipleri ile yüzleş ve Rapture'un art deco mimarisinin ötesine geçerek okyanus tabanına yolculuk et, bunları yaparken yeni nesil çok güçlü bir tür avcı senin peşinde olacak: Big Sister'lar.